laatste bericht - Reisverslag uit Ban Khlong Phrao, Thailand van Garth en Cashmyra - WaarBenJij.nu laatste bericht - Reisverslag uit Ban Khlong Phrao, Thailand van Garth en Cashmyra - WaarBenJij.nu

laatste bericht

Blijf op de hoogte en volg Garth en Cashmyra

25 December 2015 | Thailand, Ban Khlong Phrao

Nou weinig nieuws van het vakantiefront omdat we niet meer doen dan naar het strand en terug heerlijk!

Morgen gaan we het olifanten reservaat bezoeken en de dag erna naar de watervallen. En dan op naar Bangkok en na twee dagen naar huis en dan zitten vier magische weken er weer op.

Jeetje wat hebben we het leuk gehad. En hoe vaak hebben de kids niet gezegd dat dit het gaafste ooit was. Er worden zelfs al plannen besproken om in 2017, zuid Amerika te gaan doen. Geweldig!

Nou het is 8.00 hier. Wij gaan naar het strand. Fijne kerst iedereen nog. Tot over minder dan een weekje.

Kusjes van ons.

• 25 December 2015 - 13:04

Nancy:

Heb de foto gezien kikken Was helemaal top bij phoeke.Heb de kaart van de kids uit vietnam ook binnen zo lief !!!!!Kus Nancy