Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Garth en Cashmyra - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Garth en Cashmyra - WaarBenJij.nu

Hoi An

Blijf op de hoogte en volg Garth en Cashmyra

13 December 2015 | Vietnam, Hoi An

Na drie heerlijke dagen op het strand vertrekken we deze morgen naar Saigon/Ho Chi Min. We konden met het vliegtuig voor €17,- maar we gaan liever met de trein (17 uur) en €50,-. Dat is natuurlijk veel meer avontuur.

Afgelopen dagen niet veel meer gedaan dan gegeten, gedronken -vooral bananenshakes- en gefietst of gewandeld.

Prachtige stad, kan niet anders zeggen. Met een mooi verhaal/ legende over een draak.

Heerlijk gegeten. De kids zijn helemaal ingeburgerd bestellen vol vertrouwen Vietnamese gerechten.

Tristan wel weer dikke lippen van de koortsuitslag maar ook dat is nu redelijk over gelukkig al. Even langs de apotheek geweest voor een soort Zovirax.

De golven aan zee waren wel vier meter hoog soms dus we lagen vroeg op bed iedere dag. 22.00 was het laatst, iedereen was doodmoe.

Tot snel.

Kusjes