dag 3; Phong Nha - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Garth en Cashmyra - WaarBenJij.nu dag 3; Phong Nha - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Garth en Cashmyra - WaarBenJij.nu

dag 3; Phong Nha

Blijf op de hoogte en volg Garth en Cashmyra

11 December 2015 | Vietnam, Hoi An

Dit zou onze laatste dag worden in Phong Nha. Dit gebied staat bekend om zijn national park en grotten dus dat was het plan dan ook.

In het centrum twee brommers gehuurd en touren maar. En hard dat die brommers gaan wel 100 km per uur!

Per brommer het hele gebied gezien en gestopt bij de dark cave. Daar moest je van een 50 meter toren af met een zipline (kabelbaan), uiteraard was ik de enige die huilend op het randje stond en niet durfde te springen. Maar we hebben het allemaal gedaan. Dan als je 400 meter verder weer geland was moest je zwemmend de grot in om daar weer de grot door te lopen. Totdat je in een gigantische modderpoel kwam, maar echt modder. Zoiets als hopjes vla 10 meter diep en 20 meter breed. Dat werd binnen de kortste keren een modder gevecht. Modder zat overal.

Toen weer terug door de grot glijend naar het water om jezelf af te spoelen waarna we in de kano stapte om naar de kant terug te komen.

De kids vonden het geweldig. Daarna lekker wat gegeten om terug naar de Farmstay te gaan. Want we gaan met de lokale bus naar Hoi An, deze vertrekt om 05.30 en doet er 6 uur over.

En als het goed is kunnen we dan op het strand liggen!!!

Tot morgen.

• 11 December 2015 - 16:12