Phong Nha Farmstay - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Garth en Cashmyra - WaarBenJij.nu Phong Nha Farmstay - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Garth en Cashmyra - WaarBenJij.nu

Phong Nha Farmstay

Blijf op de hoogte en volg Garth en Cashmyra

11 December 2015 | Vietnam, Hoi An

Met de nacht bus kwamen we rond 05.00 aan in Phong Nha. daar stond een taxi te wachten die ons naar ons Farmstay bracht. Daar aangekomen stond heerlijk het kampvuur aan en kregen we een kopje thee.

Gelukkig mochten we om 07.00 de kamer in. Heerlijk een familie kamer met groot bed en een stapelbed met klamboe's. Prachtig! Garth was zo moe dat die gelijk het bed in gedoken is.

Wij zijn de buurt gaan verkennen pee fiets. Niks anders dan rijstvelden om ons heen. Waterbuffels's en koeien. Geweldig uitzicht. Maar wat is het koud..!

Nadat we ontbeten hadden en Garth uitgeslapen had, zijn we op de tandem een tourtje gaan fietsen. Nou kan je vertellen dat was hilarisch. De wegen waren namelijk enkel blubber. Dus we zaten binnen no-time onder. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Toen we s avond terug kwamen was iedereen erg moe dus lekker wat gegeten en naar bed. Ik sliep om 20.30.

De dag erna zouden we ook gaan fietsen, dan gingen we de tour doen The pub with cold beer, moet leuk zijn.

Dag 2; Phong Nha
En leuk was het totdat we zoals we wel vaker doen, een eigen route gingen fietsen. De fiets tour zou zo'n max
1,5 uur duren.... Wij hebben er 4 uur over gedaan. Door blubber wegen en paadjes heuvel op en heuvel af. Maar we hebben het gehaald. Pub was trouwens een groot woord, maar ze hadden wel koud bier en cola.

Toen weer terug naar huis want het was film avond, Good morning Vietnam van Robin Williams!