Dag 3: Hanoi - Reisverslag uit Giáp Nhi, Vietnam van Garth en Cashmyra - WaarBenJij.nu Dag 3: Hanoi - Reisverslag uit Giáp Nhi, Vietnam van Garth en Cashmyra - WaarBenJij.nu

Dag 3: Hanoi

Blijf op de hoogte en volg Garth en Cashmyra

08 December 2015 | Vietnam, Giáp Nhi

'S morgen rustig aan ontbijten en daarna door naar Hanoi. Visa en controle ging ontzettend makkelijk.

Op naar ons hotel in het centrum van Old Quarter Hanoi.

Jezusss! Wat een brommers, fietsen en auto's. Onvoorstelbaar druk. Jammer dat toen wij al aankwamen het al donker was. Waardoor we echt niet wisten of we voor of achteruit moesten. Gelukkig vonden we het hotel snel vinden. Maar helaas was deze nog niet schoon dus op naar wat te eten scoren.

Op iedere meter van de stoep en straat zitten ze te koken, te eten of te drinken. Een terras is hier iets wat bestaat uit plastic krukjes en tafeltjes. Erg efficiënt want je kan je terras dus zo groot maken als je wilt.

Wij zijn toch maar een restaurant in gegaan. Tristan kan bijna geen Noodle meer zien. Dus morgen wil ie echt iets anders eten. Calista en Garth gaan er weer vol voor en ik moet zeggen mij verveeld het ook nog niet. Heerlijke verse springrolls gegeten en rijst met -voor hun- pindasaus.

Als toetje hebben we een ijsje gegeten op straat. En van een zingende meneer genoten. Waar ook het publiek op plastic stoeltjes zit. Daarna door naar een night market die zo groot is als 10 x de haagse markt denk ik. Echt mega groot, bizar.

Toen lekker terug naar het hotel en proberen te slapen want morgen gaan we met een nachtbus van 19.00-05.00 naar Phong nha National Park.

Een kingsize bed met zn vieren! Feest!

Nou morgen weer een ander verhaal.

Alles gaat perfect hier. We genieten.

Kusjes van ons.

• 09 December 2015 - 09:36

Nancy:

Hoi schatten leuk al die verhalen net of je er een beetje bij bent.Arme Tristan met al die lugies hier alles oke .Kijk naar het volgende verslag uit kus Nancy