Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Garth en Cashmyra - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Garth en Cashmyra - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Garth en Cashmyra

05 December 2015 | Thailand, Bangkok

Dag 1: Zo hier zijn we. Bangkok is nog even hectisch als altijd.

Vlucht is prima gegaan alleen hebben de kids weinig geslapen. Bijna 13 uur naar Kuala Lumpur, pfff jeetje. Maar we hebben het overleefd. Kids lagen te slapen vanaf het vliegveld naar het hotel toen we in de taxi zaten.

Het is 36 graden in de schaduw, dus we smelten langzaam... Gelukkig heeft Sawadee guesthouse airco. In de kamer is het dan ook heerlijk. Met als gevolg dat we in slaap vallen na zo lang wakker te zijn. Niet handig maar wel echt nodig. En Bangkok is 24 uur per dag open. Dus we hebben niks met de tijd te maken.

Nou we gaan slippers en zonnebrillen scoren. Die zijn broodnodig namelijk.

No worry, chicken curry :-)

Tot morgen!

Kusjes,
Garth, Cashmyra, Calista en Tristan.

• 05 December 2015 - 10:16

Oma En Opa:

blij dat jullie er zijn even wennen aan de warmte Holland is nu veel wind en fris, we wachten verdere berichten af,kusjes

• 05 December 2015 - 12:42

Nancy:

Hier ook alles oke .Behalve het weer ,geniet er maar lekker van dikke kus voor jullie